6 maj 2005

6 maj 2005 - Nattugglar igen

att det ska vara så omöjligt att sova, ja nattetid alltså, nu har jag kommit helt ur gängorna igen, och även om jag känner mig trött så blir jag klarvaken så snart jag lägger mig i sängen.

Tycker jag kört med uttröttningsmetoden dvs ingen sömn alls nu i flera dagar så jag borde kunna sova nu men icke, inte ens en intensiv dag med en 2,5 åring som varken är tyst eller sitter still en sekund har hjälpt, men skam den som ger sig, visst tar jag en lur på dagen då och då och det är väl i det här fallet inte det bästa men jag ska väl kunna komma tillbaka till mer sova natt vaken dags rytm igen.

Testade förresten med att lyssna till en talbok men inte blev jag tröttare för det, så nu är jag uppe ur sängen igen, trodde att om jag lyssnar och får bort andra tankar i och med det så skulle jag nog somna, ha ha trodde jag ...

Känner mig lite så där stram i ansiktet som man blir efter en dag ute i mycket sol, och läpparna torra, har förgäves letat efter något att ha på men hittar så klart inget, men en härlig dag har det varit, jag har fått frossa i mina brorsbarn, och allt nästan bara svämmar över när man ser lilla F, två månader och så underbart go och söt !

Roligare än så här blir det inte idag heller, inte som jag vill skriva om i alla fall ....




Inga kommentarer: