9 maj 2005

9 maj 2005 -Tvätthögar

överallt som samsas med mina kläder som jag hoppas bli av med.

Jösses man skulle kunna tro att det bor många fler i det här hushållet än jag när man ser på hur mycket tvätt det är, men iofs så var det ett par veckor sedan jag gjorde det sist och dessvärre är jag en kladdmaja av stora mått, lyckas alltid med att spilla på mig, vet inte hur det går till, är jag för glupskt kanske eller bara klumpig ?

Pratade med en nätvän på telefon idag, jättekul, vi träffades faktiskt via Tradera och har haft tät kontakt på sistone, jättekul, planerar redan att åka och hälsa på i sommar.

På lördag bär det av till Stockholm, en shoppingtur över dagen bara, men så kul att komma ut någonstans, hoppas bara jag får in lite pengar under veckan så att jag har lite att spendera.

Kände mig så deppig i helgen, fetare än någonsin och bestämde mig för att på måndag då ska jag minsann ....

Har just ätit ett stort lass glass , så det var den början på bantningen, blir väl inte bättre den här veckan heller är jag rädd, kan inte hitta motivationen.

Inga kommentarer: