14 juni 2006

14 juni - Listat

Orkar inte skriva så mycket idag så jag tar till lite listning istället.



Kläder: Svarta trosor o bh, beige knälånga shorts, röd/svart randig omlottopp

Accessoarer: Örhängen m röktopas, 2 silverringar, en slät och en med rund m. svart onyx. Klocka Diesel, i silvermetall m bruntonad urtavla.

Smink: Inget, jo förresten jag provade min nya mascara från Covergirl som hade kommit med posten (traderaköp)

Ska eller bör göra: Inga måsten just idag, men jag bör defintivt fortsätta med den påbörjade städningen.

Dagens + : Känns ganska neutralt idag så jag kommer faktiskt inte på något

Dagens - : Solskenet försvann bara för jag åkte ut till landet igår kväll för att spendera ett par dagar i sol och förhoppningsvis bad också, vilket det inte blev.

Lyssnar på: Diverse på radion.

Tittar på (tv): Britains next top model, close to home, zappade lite under top model för att se på dokumentären om Hagamannen på tvåan.

Inköp: Endast lite mat, plus att jag betalt av lite på min skuld till min mamma.

Mat: Resterna från gårdagens grillade lax hos mina föräldar, ytterligare lite mer lax här hemma i kväll, då rökta laxskivor, pepparotsost i tunnbröd. Massa cola light som vanligt, och några koppar kaffe.

Godis: Glass, Sandwich

Bok, el. annan läsning : Ingen bok just nu, endast läst aftonbladet o expressen på nätet, och den lokala dagstidningen i morse hos mina föräldrar.

Inga kommentarer: