8 juni 2006

8 juni - Återkomsten

har ofrivilligt varit utan internet i över en vecka, bland det hemskaste man kan tänka sig, nja det kanske är att ta i lite men kul är det defintivt inte ... fick ta mig till biblan för att läsa mail mm och det är toppenbra att möjligheten finns men jag gillar inte att sitta där, vill ha mer avskildhet och jag blir alltid jättestressad av att det är tidsbegränsat med en klocka som räknar ner, tiden har väl aldrig gått fortare känns det som då.

Sen har jag varit bortrest några dagar också, kom hem i tisdags kväll, var hos föräldrarna och träffade lillebror och mina älskade kattpojkar.

Känner mig bara sådär heldeppig idag, vet inte ens varför, det kändes helt okej i morse men sen har det liksom krypit på och jag vill nästan bara sätta mig och gråta men samtidigt känns det dumt då jag inte vet varför.

Men jag har mina låga dagar så inget ovanligt men det är alltid tråkigt när de kommer, på något sätt är det som när jag har mycket att göra så tar det stopp, jag blir handlingsförlamad och det slutar med att jag inte får någonting alls gjort.

Hoppas på att kunna åka till Göteborg nästa vecka, men ekonomin är katastrofal just nu så jag vet inte om det blir av, känner lite press att hämta mina gerbiler innan min kompis som har dem åker till London om lite över en vecka, men jag har inte något klart här än, får låna bur av min bror men i övrigt har jag inte skaffat något och utan pengar är det inte så lätt.

Lite ledsamt har det också varit för en av gerbilerna som blivit utvalda till mig, jag ville ha två hannar, dog i tisdags helt oväntat.

Så nu vet jag inte riktigt hur det blir, kanske jag får två honor istället och det går väl lika bra, men jag hade liksom ställt in mig på att ha två hannar, viktigast är i alla fall att de är av samma kön för jag vill inte ha ungar.

Ska lägga mig och läsa strax, comhem har avbrott häromkring under natten så jag kan inte surfa i vilket fall som helst så länge till.



Inga kommentarer: