18 oktober 2006

19 oktober - Top model kväll

har just sett veckans avsnitt av Top model, har följt nästan hela serien och som vanligt så kan jag inte riktigt bestämma mig vem jag tycker ska vinna.

Det brukar skifta lite under seriens gång, och alltid är det med någon man retar sig på, i denna omgång Jade, jag tycker hon blir väldigt vacker på bild men det överskuggas tyvärr av henns inte lika vacka attityd, visst kan man ha bra självförtroende men det blir bara fult tycker jag när någon är överlägsen och ser ner på andra.

Molly Sue gillade jag från början, tror dock inte hon räcker hela vägen fram, och nu börjar jag riktigt gilla Danielle, hon blir oftast förvånande bra på bilderna.

Nnenna var den jag tyckte var finast först när uttagningen var men det är något som gör att jag inte riktigt kan gilla henne ändå.

I dag kändes det mest jobbigt att se Ginas brist på självförtroende och mer och mer fövirrade beteende, men eftersom det bara blev värre och värre så tycker jag valet att skicka hem henne var rätt.

Än vet jag inte vem som vinner, får se om jag kan hålla mig från att tjuvkika innan finalen.

Inga kommentarer: