7 december 2005

7 december 2005 - Nu är det klippt

fy vad tidigt det blir mörkt ute nu, kanske extra nu för att det är så grått och mulet på dagen, gick tom och ändrade tvättiden jag hade vid kl 18 idag tills mitt på dagen imorgon istället, så jag slipper gå ut i mörkret ..

En mycket efterlängtad klippning är just avklarad, så skönt att få av det långa och få lite ordning på håret, nja i den mån det går med självfall och hår som gör mer som det vill oavsett hur mycket produkter jag har i, men nöjd känner jag mig nu hur som helst, med lite ny färg blir jag nästan som ny *hi hi*.

Har en del sovtimammar att ta igen, somnade vid 20 tiden igår och sov så skönt till ca 23.30, sen gick jag upp, stängde av tv och dator och kröp sedan tillbaka isängen, klarvaken ... sen kunde jag inte sova alls utan jag sträckläste en iofs mycket bra deckare tills tidigt i morse, sov ett par timmar innan telefonen väckte mig, tack och lov för det så jag hann upp till klippningen. Så nu ska jag lägga mig en stund och vila, läsa lite mer, är bara så himla sugen på lussebullar, har varit det i säkert en vecka nu, så en god fika skulle inte sitta fel, men inga godsaker idag, jag ska spara mig till helgen, när det är sånt här väder så inbjuder det extra mycket tycker jag att äta något mumsigt som en god bulle eller chokladbit.

Inga kommentarer: