6 december 2005

6 december 2005 - tiden går

oj oj, här har inte mycket hänt på sistone, menar bloggen då, jag kommer mig liksom inte för, lusten är sådär för det mest just nu så jag har inget jag direkt vill skriva om.

Men har lite att se fram emot i alla fall, ska klippa mig imorgon, lutar åt att det blir lite kortare denna gång, känner verkligen för en förändring.

Sen ska jag till Göteborg lördag - söndag, bla besöka julmarknaden på Liseberg.

Efter det hem några dagar och därefter till Göteborg ytterligare en gång, då torsdag - söndag. Ska besöka min kompis C några dagar, ser verkligen fram emot det.

Stod här med varken telefon eller internet till helgen, inte kul alls, viktigast med internet då, eftersom mobilen fungerade, men skön att det är i ordning igen, blir totaldeppad när jag inte kan sitta vid datorn, helt otroligt hur beroende man är !

Och inte har jag uppdaterat viktrapporeringen heller, men jag SKA och det beror inte på att jag gett upp, tvärtom faktiskt jag är hur sporrad som helst att fortsätta, det har gått så bra och jag hoppas kunna fira julen med -10 kg på vågen, och får försöka vara lite måttlig i mitt julätande också, fast det är ingen större fara, jag har i alla fall blivit bättre på att vara måttlig och kunna sluta äta innan jag har blivit för mätt och fått i mig för mycket.

Har alltid mer eller mindre kastat i mig maten, oavsett om jag haft bråttom eller inte, det är inte lätt alls att böraj äta sakta men det är definitivt bättre, man hinner ju både känna mer vad maten smakar plus att man inte hinner vräka i sig så mycket innan mättnadskänslorna kommer.

Måttlig låter tråkigt men det är ett ord som känns viktigt för mig just nu.

Inga kommentarer: