28 november 2005

Måndag 28 november - Energibrist

inte så mycket nytt att skriva om, jag känner mig mest i dvala just nu, viktminskningen har fortsatt gått bra dock, ska uppdatera vid tillfälle, men orken vill inte riktigt infinna sig för så värst mycket för tillfället.

Har hållit på och försökt ringt Arbetsförmedlingen hela dagen, har bara mobiltelefon för tillfället med kontantkort och jag har än så länge bara lyckats att tömma de stackars kronor jag hade kvar på kortet, som tur var hade jag fått in 100 kr på mitt konto idag från försäljning på Tradera så jag kunde ladda upp med lite mer, men nu törs jag inte stå kvar i för lång kö för jag kan inte fylla på igen, och det är såklart sista dagen idag för inrapportering om hur det är med jobbsökandet osv.

Men de har öppet till kl 22, så jag får försöka lite senare, sista gången jag väntade var det 16 min. väntetid och då tog kortet slut, nu provade jag för några minuter sen och det var 32 min. så då lade jag bara på ingen idé ens att vänta.

Har jättont i halsen idag och känner mig allmänt krasslig, så jag har sovit mest hela dagen, var ute och handlade lite för en stund sen, ska se om jag får i mig lite pasta.

Inga kommentarer: