6 november 2005

Söndag 6 november 2005 - Hem ljuva hem

Hemma igen efter att ha spenderat några dagar i Göteborg. Åkte i torsdags och kom hem nu i kväll.

Har haft en jättemysig helg med min kompis C och hennes barn. Mycket stoj med minstingen och sen har vi haft en del tid för oss själva också, bl a med lite shopping och mycket pyssel med pärlor. Har fått en del fina smycken gjort under helgen.

Sen gjorde jag äntligen något jag velat gjort sen tonåren, att ta hål i näsvingen, så i lördags kom tillfället och jag är mycket stolt och glad över min lilla näspiercing.

Hade tänkt aatt jag inte skulle säga något till mina familj utan överraska när jag träffade dem nästa gång, men jag kunde inte hålla mig när jag pratade med mamma på tåget hem, hon tyckte väl inte det var en toppenidé, men det är ju jag som bestämmer och hon hade väl inget emot det mer än att det kunde bli infekterat.

Har varit dåligt med att skriva på sistone men bloggen har blivit så seg, eller om det är min dator det är fel på, det tar i alla fall flera sekunder för varje bokstav att komma upp efter det att jag skrivit på tangentbordet, och då har jag inte tålamod att sitta här och skriva.

Inga kommentarer: