18 mars 2006

18 mars - Dagens kvällsunderhållning

jag menar melodifestivalen såklart för det känns som det är det som gäller ikväll, och suck, jag som faktiskt brukar kunna lita på min känsla trodde att Andreas skulle ta hem det, med gardering av BWO (ögongodis den där MR ... ) hade så totalt fel, inte för jag är förvånad men ändå ....

Sen får jag väl erkänna mig till att jag faktiskt gillar Lordi, finska bidraget, bättre än pudlarna i alla fall ...

videon kan du se här, hittade länken i ett forum

http://www.keithm.utvinternet.ie/videos/Lordi.wmv

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte också att Andreas var bra i lördags.

Här och uppdaterar mig lite. Hoppas allt är bra.

Snart är det vår!

Anonym sa...

Halloj!
Kul att du tog dig tid att skriva i min gästbok!
Så det är inte förrän i bröjan av april som affären ska öppna. Ja då var jag fel ute med andra ord. Men tack för att löste mysteriet åt mig. ;)
Kram Mia.