22 maj 2006

22 maj - Igång igen .... ?!

Gör ett nytt försöka att komma igång med bloggandet, det har ju varit extremt dåligt med det på sistone men nu känns som om lusten börjar komma åter ... may it last ..

Inga stora under har skett på sistone, det har mest rullat på som vanligt, just nu önskar jag mig mest stabilare väder för jag är så väderkänslig och mår både illa och har världens huvudvärk när det är omslag eller regn i luften, och nu har jag snart haft det i en vecka och det känns som om jag fått nog.

Piggade upp mig med köpa en tunika på Indiska i slutet av förra veckan, det var kärlek vid första ögonkastet, en liten del av den kan du se här nedan, är SÅ SNYGG !!!!

Och jag hade väl jordens tur också då det bara fanns en och dessutom i min storlek, det var faktiskt så att en annan tjej stod och studerade den när jag fick ögonen på den och jag började genast leta efter fler samtidigt som jag höll ett öga på henne, hittade inga fler men mina hökögon (nja kraftig överdrift med min närsynthet) fick se att hon gick iväg och tunikan hängde kvar .... Så det var bara att kasta sig över den och spendera sista matpengarna, men det kändes värt det, har inte unnat mig så mycket på ett bra tag nu och lite shopping höjer ju alltid humör och sinne ...

Inga kommentarer: