25 maj 2006

25 maj - Röd

Fortsätter mitt vurm för rött, nog för att jag allt som oftast fixerar mig vid saker så har det aldrig varit direkt min färg, visst har det funnits en del i garderoben men ändå, och nu när jag bara ser rött * ha ha* här så inser jag att jag måste ha gjort mig av med de få plagg som jag ägt på senare år för det är totalt fritt från denna färg i garderoben.

Fast allra mest vill jag ju ha en röd väska då ....


Har haft en skön dag idag, inte allt för mycket har hänt, en sån där läsa -mysa - i regnet dag, sov länge, har sovit dåligt ett antal dagar nu och kom i säng vid midnatt igår, läste kanske en halvtimme men sen sov jag oavbrutet till klockan 12 idag, skönt , och jag känner direkt att jag har både mer ork och mår bättre, ska försöka fortsätta bättra mig och inte var nattuggla jämt o ständigt.

Började på en nu bok parallelt med Hinsehäxan som jag nyss påbörjat, jag är ju deckarberoende så jag måste ha en mordhistoria på gång, nya boken heter Denna stilla natt av Marie Jungstedt.

Nu ska jag se på Navy cis, sen är det läggdags.


Inga kommentarer: