22 juli 2005

22 juli 2005 - Orkeslöst ....

jösses vad slö jag varit den här veckan, eller mer orkeslös, det låter lite bättre att säga ....

Det är precis som om luften gick ur mig efter att jag kom hem, men jag blir alltid lite deppig och vemodig när jag lämnar min T, och nu har jag inget nytt besök inplanerat än, ska bli SNART hoppas jag, livet känns så mycket roligare då.

Har inte ens haft lust att ta mina vanliga "upp på stan" turer, är ganska pank iofs men jag brukar minsann inte banga för det, titta kan man ju alltid. Men har inte haft lust, ska ta mig i kragen i morgon i alla fall, måste hitta något till lilla brorsdottern som har dop på söndag, nu vet jag vad jag ska köpa annars hade jag nog varit mer alert och kollat in present, nu blir det köp i sista minuten och om nu inte det jag vill ha finns ...

Ja, bäst jag ser till att ha lite tid på mig ifall ...

Tvättdag idag, tömmer resväskan och in med det mesta i tvätten, inte har jag lust med det heller men behöver lite rena byxor.

Gillar inte när det är för varmt men nog blir humöret bättre än när det är regnigt, även om jag inbillar mig att jag gillar när det är sånt här väder, men just idag känns det som detsamma. Det jag gillar mest med det är att ligga eller sitta och läsa en bra bok, helst en bra mordhistoria, kanske jag ska se om jag hittar någon bra pocket, har inte läst på länge nu, såg att det fanns en av Helen Tursten som jag inte läst, henne gillar jag jättemycket.

Inga kommentarer: