26 juli 2005

26 juli 2005 - Slow motion

ja livet går lite sakta framåt just nu, har liksom tappat lusten, är inte deppig men det känns tomt och tråkigt.

Hade lite planer på en Stockholmsresa i helgen som kommer med en vän men vi känner nog båda att plånboken är lite skral så vi skjuter fram vår shoppingresa till i höst i stället.

Men jag ska ut och resa i alla fall, ska träffa en god vän som jag funnit via Tradera, åker och hälsar på henne i Göteborg i helgen istället. Ska bli kul faktiskt, och jag känner bara att jag så gärna vill åka, annars är jag ofta sådan att jag drar mig inåt och inte vill åka när det gäller, tenderar ju ofta att vara lite osocial, men nu ser jag fram emot det, beror nog på att jag känner mig trygg med både henne och situationen.

Var på dop i helgen, lite långtråkigt i kyrkan även om det inte var så långvarigt, men brorsonen livade upp stämningen genom att inte riktigt kunna varken sitta still eller vara tyst, och det var faster = jag, hans bästa vän (enligt honom själv ;-) som fick mesta uppmärksamheten.

Sen blev det lek och stoj efteråt då vi samlades och åt lite gott, blev helt plötsligt lektant för alla barn i samlingen, men det var kul, min brorson kommer jag ju inte ifrån, jag är lekkamrat helt enkelt och jag vill inte förstöra det heller, det är ju så underbart kul att få vara med honom.



Inga kommentarer: