29 juli 2005

29 juli 2005 - Packat och klart

för min weekend i Göteborg, fy jag måste vara världens mest omständiga människa när det gäller packning, vet ej om det är det att jag lider av svår separationsångest eftersom jag helst vill ta med mig hela mitt hem om jag så bara är borta några få dagar.

Men nu är jag NOG klar i alla fall, hinner säkert tänka lite mer när jag gått och lagt mig och plockar till något extra när jag går upp i morgon bitti, och hutlöst tidigt också !!!!!

Måste hinna med stadsbussen strax efter kl 7, tåget går inte förrän kl 8 så jag får vänta minst en halvtimme ja mer på stationen men eftersom jag har en del med mig som jag ska lämna i Göteborg så är jag för fullastad för att gå upp till stationen, och för att vara ärlig så spelar det ingen roll jag hade inte haft lust att gå om jag så bara hade en liten handväska, inte vid den tiden på morgonen.

Men det känns så spännande och roligt att får träffa min vän IRL, och jag är inte nervös heller, inte än i alla fall, det känns bra och jag har inte ångrat mig heller här under veckans gång annars är jag så där fånig även om det kan vara något hur kul som helst, mitt associala jag tar över och vill bara krypa under täcket och vara ifred.

Kommer hem igen på måndag kväll.

Inga kommentarer: