17 juli 2005

17 juli 2005 - Back to normal ....

eller hur som helst så är jag hemma igen, alltid lite deppigt så här första tiden efter, vill ju bara vara kvar i Edinburgh och med T HELA TIDEN !

Orkar inte skriva så ingående ikväll men det har varit bara toppen, och mina föräldrar är jättenöjda med resan och det känns kul eftersom jag ordnat med det mesta.

Vi kom hem i fredags natt och sen stannade jag hos mina föräldrar tills i dag.

Strålande fint väder hade vi också, och efter lite stök de första dagarna då G8 mötet var i gång så kunde man gå överallt igen utan att det var avstängt, och utan mängder av poliser i varje gathörn.

Har äntligen fått uppleva högländerna med Glencoe som måste vara en av världens vackraste platser.

Skriver mer om våra äventyr en annan dag.

Inga kommentarer: