8 oktober 2005

8 oktober 2005 - Helg


V 1 (vägning 7/10): - 1,5 kg

sen starten 30/9: -1.5 kg

tråkmåns som jag är så kom jag inte på något bra rubrik, men det är ju lördag så varför inte ...

Vecka av lite möten mm har känts ganska bra, gillar ju hösten också och det har ju varit toppenväder att vara ute i, även om jag likväl myser på kvällarna med tända ljus.

Invägning första veckan: -1,5 kilo, skulle har varit på gårdagen egentligen då jag går på Vv på fredagar men hur som helst så är jag nöjd med resultatet.

För tidigt att gå ut men min utgångsvikt, den håller jag för mig själv tills jag känner att jag gått ned så mycket att jag förhoppningsvis inte skäms så mycket , fast det är klart jag kommer säkert att skämmas för att jag hamnade där jag hamnade när jag började.

Känner att jag har bra stöd omkring mig, och jag ska ligga i och inte ge upp nu, jag vet ju att jag kan, det är bara att bestämma sig.


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, 1,5 kg redan! *gör tummen upp*

VV har bommat igen här i Ljusdal, konsulenten som jobbade här flyttade, och de brydde sig inte om att leta någon ny. Den förra konsulenten har blivit "för tjock" (enligt vv) så hon får inte jobba. Sjukt.

Håller tummarna för dig o känner på mig att det kommer att gå lysande med viktnedgången!