18 oktober 2005

Tisdag den 18 oktober 2005 - Dagarna går

och jag har väl inte så där jättemycket att skriva om känns det som just nu, saknar inspiration helt enkelt.

Men det känns ganska bra, längtar bara efter mer ork och lust för saker men i grunden är det säkert så att jag får ta tag i saken,det kommer inte bara så där över mig en dag att jag känner mig superpigg och vill ta i ut med allt som jag tänker att jag skulle göra.

Men jag sitter ganska mycket och pysslar med mina pärlor, det är både rofyllt och roligt, jag har ju alltid älskat smycken och att komponera ihop egna är bara hur kul som helst.

Ska lägga upp bilder på en msn sida tänkte jag när jag har kommit mig för att ta bilder, mest för min egen del, men visst är det roligt om någon annan hittar dit och vill titta.

Känner mig lite så där halvinspirerad av att hålla mig till att äta en rätt och framförallt regelbundenhet i maten.

Inte så jag håller på att falla ur redan, det är mest att jag är i den delen av månaden när magen svullnar och suget efter allt möjligt pockar på, men jag försöker hålla mig inom mina points vilket funkar bra även om jag har tilldelat mig en del av den på sånt som inte är så jättenyttigt.

Nej nu ska jag krypa ned i sängen och läsa deckare.

Inga kommentarer: