23 oktober 2005

Söndag 23 oktober 2005 - SNÖ ...

Några ord så här innan söndag går över till måndag.

Fick se att min lilla vädertjej hade snöflingor omkring sig ,brrrr !!!!

Och inte blir det muntrare av att jag tittar ut genom fönstret, har varit riktigt ruggigt o kallt med regn hela dagen idag, och vad ser jag då, jo de bilar som står här utanför på parkeringen är täckta av SNÖ !!!!

Blä !!! rent ut sagt jag gillar inte vintern eller snön, och nu är det otvivelaktigt ingen återvändo, inte för att jag tror den här snön ligger kvar någon längre stund men ändå, det känns som vintern dragit in, och jag har inte ens hämtat upp vinterjackorna ur förrådet, och idag när jag stod en halvtimme och väntade på en buss ut från stan så önskade jag mig innerligen att jag hade haft en varm go jacka på mig.

Fast det finns faktiskt en sorts snö som jag gillar och och det JÄTTEMYCKET !!!!!

Talar såklart om SNÖ smyckena helt underbart fina !!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det meditavit att pyssla med pärlor?!?

Handlar du på Tradera? Där kan man göra fynd ibland...