1 juni 2005

1 juni 2005 - Virrigt

i största allmänhet, tiden bara flyger fram, både på gott och ont ...

Är inne i en svacka just nu, har inte lust eller ork med något, har en del jobbiga saker att gå igenom just nu, orkar inte ens skriva om det , vet inte ett dugg hur det slutar, men jag måste ju ändå hoppas på de bästa.¨

Men en ljusglimt är ju att det är snart dax att dra till Skottland, ska bli så skönt att komma härifrån ett tag, och längtar ihjäl mig efter T också, behöver verkligen den resan även om den blir ack så kort, men jag hoppas ju att jag kan åka och stanna längre senare i sommar.

Usch har inte ens klätt mig idag, har mest legat, nattsömn är lika med noll just nu och fick göra en stor kraftansträngning för att klara en sak i måndags och efter det så har jag liksom inte orkat något.

Kommer aldrig ikapp med ekonomin heller och det gör tillvaron inte muntrare, men jag har väl lite hopp till att skattepengarna kommer och jag kanske kan betala ikapp lite, även om jag gärna vill använda dem till något roligt också.

Nej nu ska jag slänga mig i duschen, det är som jag bara lever upp på kvällen, på natten så kan jag plötsligt bli effektiv och hitta på saker men på dagarna är jag trött, slö och handlingsförlamad.

Inga kommentarer: