14 juni 2005

14 juni 2005 - God morgon

eller mer godnatt, har inte bestämt mig om jag ska gå och lägga mig eller strunta i det och uggla har framför datorn ett tag till, har varit borta ett par dagar så jag har lite datatid att ta igen ... :-)

Blev så att jag stannade över hos min föräldrar, hade inte tänkt det men ändrade mig när jag väl var där, lite planerande inför vår resa och träffa både mormor och mina älsklingar brorsbarnen.

Just nu känns det ganska bra, lite mer somrigt väder skulle inte skada, fast jag tycker det är ganska skönt med regn också men kanske inte varje dag.

Måste göra något åt håreländet snart, nu ser det inte roligt ut alls, ska unna mig en riktigt klippning snart tänkte jag, men hur vill jag har håret, vete sjutton ....

Ska ta ett ryck med mina Tradera auktioner tänkte jag, sen blir det ett litet uppehåll kring när jag är i Skottland, men det är sköna pengar så även om det är lite bökigt med allt fotande och mailande och packande och skickande så känns det värt det, och jag har träffas så många trevliga människor sen jag började med detta också så det är extra kul.

Är helt insnöad på örhängen just nu, tror att det har gått flera år då jag inte köpt ett par, och knappt bytt heller, ville ha små diskreta men nu har det blommat ut totalt, finns flera tjejer som tillverkar själv och säljer bla på just Tradera och jag handlar glatt, kul att pigga upp sig med, vet bara inte när jag ska hinna använda alla, men det spelar mindre roll, jag älskar smycken och kan ha dem och titta på också och får glädje ut av det, borde pyssla själv men kommer mig inte före.

Inga kommentarer: