27 juni 2005

27 juni 2005 - Tår

ja de på fötterna, det gör ont när jag vickar på stortårna *ha ha*, faktiskt är det så, började med ena stortån och sedan kom det i den andra också, har vid något tillfälle värkt lite i dem men annars är det just när jag böjer på dem som det känns, så jag har iofs inga direkt besvär men man undrar ju vad det är.

Har funderat på gikt, kanske det kan vara men efter vad jag läst ger det oftast mer besvär, men en släng av det eller vad det nu är har jag nog ....

En skön dag, sov ganska bra, vaknade strax före tio i förmidags, och slöade ett par timmar innan jag tog mig i kragen och duschade och klädde mig, upp till centrum en stund, skulle tvätta på em men ändrade mig då jag kände mer för en lugn vandring på stan utan stress tillbaka, så jag bokade om tills i morgon.

Hittade ett par byxor jag inte kunde motstå, fanns bara ett par kvar i min storlek så jag ville inte vänta, har haft dessa capribyxor från Åhlens förut och de är riktiga favoriter, annars så ska jag ju spara mina få slantar till ev Skottlandshopping.

Hårfärgning och lite guldiga slingor på det, så är håret fixat, klippte mig i torsdags, hos frisören, kors i taket !!

Var ett bra tag sedan men nu när jag tjänat lite extra på mina tradera auktioner så kostade jag på mig det, och det var helt underbart, tog inte så mycket på längden så det blev ingen jätteskillnad så men att få bort de torra och risiga topparna var guld värt.

Ernst på tv just nu, ska jag titta eller låta bli, är något allergisk mot hans bara fötter, stora karln sitter där och spretar med tårna *hi hi*, men jag gillar i alla fall den typen av program, så det är lite hatkärlek, tänkte faktiskt gå fram och påpeka det där med hans fötter när ja mött honom på stan, vi bor ju i samma stad så det händer att man ser en skymt av honom då och då, antingens kollande tyger eller i mataffären med frun. Men jag är så feg så jag skulle inte våga säga något.



Inga kommentarer: