12 augusti 2005

12 augusti 2005 - Solig fredag

har chockat mig själv idag med tidig start, var uppe på stan redan klockan 10, skulle inte ha något särskilt egentligen var bara så sugen att kolla lite på pärlor och liknande i stans hobbyaffär, får ju för mig emellanåt att jag ska pyssla lite själv, lite enklare halsband o armband, och visst fanns det massor av fint, det var bara pengarna som fattades , så inköp får vänta, hoppas bara lusten kvarstår då :-)

Lade mig för en gång skull redan vid 23 tiden igår och sov väl inte så jättebra, men jag var uppe vid 6 tiden och gick för en gångs skull inte och lade mig igen, och därför kom jag upp och igång tidigt.

Och så härligt det är ute idag, sommarkänslan är tillbaka, inte så där kvavt som det varit sista dagarna, jag riktigt njöt de timmar jag promenerade omkring, mest in och ut i affärer förstås, mycket fint överallt just nu, blev kär i flera halsband på Indiska, så fina !!!!

Hoppas nu vädret håller i sig under helgen, åker till föräldrarna imorgon har jag bestämt mig för, stannar till söndag, då den där dagen då man blir ett år äldre inträffar, lek med brorsbarn blir nog vad som främst kommer att vara på agendan den dagen, men bara till mitt nöje, längtar så mycket efter dem båda just nu.

Får se om jag har lust att fota lite senare, så lägger jag ut veckans alla inköp, lite pengar in och därefter ut snabbare än blixten, spara vad är det ...

Inga kommentarer: