20 augusti 2005

20 augusti 2005 - Vart tog lusten vägen .. ?

har inte haft det minsta lust för någonting den gångna veckan, så det har inte hänt mycket att skriva om heller.
Har knappt varit ute *skäms lite* fast vädret varit fint de flesta dagarna nu i veckan, men det blir nog bättre nästa vecka, inbillar mig det i alla fall.
Om inte annat så får jag lite pengar och det piggar alltid upp.
Har Traderat lite och det har gått bra, ska försöka få ut lite mer att sälja så fort jag får ändan ur vagnen och tar lite bilder.

Det är så mycket jag vill ha ( inte samma sak som behöver .. ) men har fått legat lågt eftersom jag inte har haft råd.

=== Nellys lista lördag den 20 augusti ===

Gör: Inte mycket ... Lite slötittande på tv, läser postorderkataloger

Humör: Sådär, inte dåligt men lite orkeslös och uttråkad

Lyssnar på: Coldplay

Gillar just nu: Mina två par byxor jag investerade i från HM, bor nästan i dem, så sköna, rymliga och snygga !

Ogillar: Att en del måste lägga sig i andras liv, människor det inte ens känner, det kan förstöra mer än man tror ...

Äter: För mycket av det mesta, idag fiskgratäng plus onyttigheter som tortilla chips och dajm och förstås massor av Cola light

1 kommentar:

Anonym sa...

egenfiskade kräftor.. Det är lyx det!

Ha en fin vecka!!