6 augusti 2005

6 augusti 2005 -

hur orkeslös och handlingsförlamad får man bli, just nu så har jag inte lust eller kommer mig för ett endaste dugg.

Mitt någorlunda välstädade hem som jag kom hem till efter Skottlandsresan är bara ett minne blott, imorgon blir nästa vecka, månad ... ja, jag SKA ta tag i det SNART ...

Är bara konstant hungrig eller rättare sagt sugen på jag vet knappt vad men något vill jag ha ... det är väl pms tider förstås

Klyftpotatis i ungnen, massor av cola light, är starkt beroende av det sistnämnda, och lövbiff med massor av lök o champinjoner, sen ska jag unna mig något som jag bara älskar, honungsrostade jordnötter, säkert en riktig kaloribomb men just nu orkar jag inte bry mig.

Blir en tur till föräldrarna i morgon, provsmak av årets kräftor, de fick upp en del vid årets första fiske, mums älskar kräftor !

Det är väl ungefär hur roligt livet är just nu, längtar mest till Edinburgh o T, måste bara åka dit SNART igen ...

1 kommentar:

isach sa...

Suck vad väl jag känner igen din städsituation! Jag städade innan jag åkte bort (för kattvaktens skull) och nu är det hur skitigt och stökigt som helst och jag vet att det kommer att förbli så ett bra tag för jag drabbas bara av apati när jag tänker på att städa. Man får försöka att inte se skiten, för det är jobbigare att känna städstressen än att verkligen städa.

Jag dreglar nästan när jag läser om din goda middag och om kräftorna. Själv är jag hungrig men inte sugen på någonting, förutom exakt det du har på menyn.