29 augusti 2005

29 augusti 2005 - Virus

eller vad sjutton jag fått i kroppen för något är fel, det är ett som är säkert, är supertrött, har mängder av blåsor i munnen och känner mig svullen i leder och allmänt i dålig kondition.

Lika bra att börja med att beklaga mig, så har jag det gjort.

Annars knallar väl dagarna på här, just nu ligger jag ganska lågt med det mesta, försöker pyssla lite och tillverka smycken, så kul !

Åker bort ett par dagar from imorgon till föräldrarna, älskade brorsonen fyller 3 imorgon så det ska firas och sen stannar jag lite, vill träffa min gosekatt lite och även familjens nytillskott, en fjorton veckor gammal kattpojke som min bror skaffat, så go, och om ett par veckor får han en kompis också, jag vill också ha katt !!!!!!

Men en trång etta och inga bra möjligheter för katten att vara ute så avstår jag även om jag längtar så ..


Inga kommentarer: