20 december 2004

20 december - Kallt

kan inte på något vis bli vän med kylan, vill helst stanna inne, men jag ska ge mig ut en stund i alla fall.

Sov okej inatt, var lite orolig, har sovit som en stock när jag varit hos T och vanligtvis så sover man ju oftast bäst i sin egen säng, men inte jag, men det sitter mest i huvudet, här hemma så känns det inte så roligt längre men jag ska försöka att inte gå tillbaka till innan jag åkte och mer eller mindre var uppe hela nätterna, känner att jag mår så pass bra att jag inte vill ligga till sängs hela dagarna så om jag kan vara uppe och lite aktiv så går det förhoppningsvis bättre.

Ska kolla om det finns några pengar kvar på kontot, men förhoppningen är inte så stor, tog ut lite pengar i Edinburgh så jag har inte total koll, men om det finns så kan det inte vara mycket. Ska även växla tillbaka lite pund, så där kommer några kronor in, men ska också köpa en present till P = brorsonen för en del av det, så det får bli dagens uppgift att uppsöka stadens leksaksaffärer.

Saknar redan min brittiska morgontv och och little britain, en suverän humorserie men läste just att den kommer till Sverige i vår eller sommar, har sett de mesta avsnitten på dvd + några nya ur serie 2, men det ska bli kul att se dem igen om de börjar sändas här.

Ska göra mig klar nu och går ut, men jag återkommer snart igen ....

Inga kommentarer: