30 december 2004

30 december - Bubbla

känns som jag är innesluten i en bubbla och allt händer där utanför, omkring mig, så mycket känns så ofattbart just nu, kan inte riktigt ta in allt

Har massor i mitt huvud som skulle vilja komma ut i skrift men på sistone och då menar jag inte den ofantliga katastrofen som inträffat, så kommer det inte längre än till tankar, när jag sätter mig här så försvinner allt bara, har inte orken, men det kanske kommer tillbaka, hoppas det, jag som älskat att uttrycka mig i skrift, och har så mycket i mitt inre som vill ut, just nu så är allt bara stopp.

Ska ta mig ut en stund i dag, sen vet jag inte vad det blir i helgen, har några kompisar som ville att vi träffades i morgon vid nyårsfirandet vid slottet, men jag läste precis att det är inställt just pga asien katastrofen, och vem vill väl egentligen fira i dessa dagar, jag känner inte alls för det just nu. Det blir väl lite skålande för tolvslaget hos mina kompisar i alla fall eftersom vi i alla fall ska äta lite gott där.


1 kommentar:

Anonym sa...

Precis som för mig, totalstopp med skrivandet. Men det vänder väl någongång...
Jerry