1 december 2004

1december - Klart för avgång ...

så var vi inne i december då, känns på något vis skönare än november.

Har hållit mig fullt sysselsatt hela dagen idag, trodde jag skulle hinna så mycket mer, okej jag hinner väl men inte behöva hålla på halva natten.

Kunde naturligtvis inte sova, och somnade till framåt morgonen så när min klocka ringde så var jag säkert helt borta eftersom jag inte har något minne av att den ringt, minns bara att jag låg och tänkte nu går jag upp snart och startar tidigt, och sen måste jag till slut ha somnat.

Så lite sent i startgroparna för mig, det var fortfarande förmiddag så inte så farligt, värren är man vaknar på eftermiddagen ...

Hade lagt upp min dag, började med apotektet och där föll allt på en gång, var världens kö, gick in på "receptfria" delen efter att jag tagit nummerlapp och köpte lite "huvudvärkspiller" och sen tillbaka och väntade, hände inte ett skit, gick ut för att ta ut pengar, tillbaka igen fortfarande snigelfart men jag ville inte lämna igen ifall det skulle ta fart, fick nästan vänta en timme, fick påfyllning av mina piller och jag kunde fortsätta, tack och lov att jag skrivit upp vad jag skulle titta efter, mitt minne är helt borta emellåt som det känns, slösade lite av mina efterlängtade pengar, och allt tog bara sååå lång tid överallt, hade fel skor på mig också och var både svettig och hade ont i fötterna när jag kom hem, men kände mig ändå nöjd.

Till städningen då, ja tillslut ser det någorlunda acceptabelt ut, och just nu denna stund så är det bara slitet med packningen kvar, jag måste utesluta en del, men vad????? usch varför måste jag vara så här ???

Säger väl godnatt då, måste avsluta här och hoppas kunna sova, måste ju upp tidigt i morgon, blir alltid nervös att jag ska försova mig.

Skriver lite under min Skottlandsvistelse om jag känner för det och får tillfälle.

Annars blir det helt säkert lite rapport om vad som hänt när jag kommer hem igen den 19 december.


Inga kommentarer: