30 november 2004

30 november - Kaos

känner mig helhispig idag, känner att jag har så mycket att göra innan jag åker och på något vis så blir resultatet att inte något blir gjort.

Mådde inte alls bra i morse, sov inte inatt igen, och somnade till framåt morgonen, inte bra eftersom jag ännu en gång tänkt få städningen klar, var uppe på stan en stund när jag kommit igång, sen lite mer tvätt, det är precis klart just nu så nu finns ingen återvändo från den stora disken .. phu ....

Klarar nog inte stress så bra just nu och jag känner att jag stessar upp mig maximalt just nu, egentligen behövs det inte men det hjälper inte, men det känns i alla fall så mycket bättre med magen idag och jag mår inte så illa heller, så nu ska jag väl kunna vara lite aktiv, kanske kan jag jobba mig till lite sömn i natt, det vore inte alls fel.

I morgon ska jag upp till centrum igen, måste hämta ut mer medicin, och göra några andra inköp, sen blir det packningen, vet väl ungefär vad jag vill ha med mig, det är mer att välja bort det som inte får rum, är så omöjlig med att dra med mig för mycket jämt och ständigt.

Återkommer väl imorgon, sen på torsdag morgon åker jag, ska försöka uppdatera lite från T:s dator om tid och lust finns.




Inga kommentarer: