20 november 2004

20 november - Upp och ner

lördag idag och den här veckan har i mitt tycker varit oändligt lång, har känt mig väldigt låg och har inte orkat mig ut heller så det beror säkert på det.

Idag tänkte jag göra ett nytt försök att ta mig ut ett tag men hur blev det med det, nada förstås, och det berodde på att jag omöjligt kunde sova, jag t om gick upp igen strax efter kl 4 i morse och satt vid datorn ett par timmar, sen gick jag och tänkte vila ett tag tills jag sedan skulle gå upp tidigt som jag tänkt men då klockan ringde så var jag knappt vaken och bara struntade i det hela, sen sov jag till fram på eftermiddagen, hatar verkligen att inte kunna sova på natten, försöker verkligen att vara så lugn och avspänd jag kan när det är dax att sova och inte tänka på att nu MÅSTE jag sova.

Men det lyckas inte så ofta och jag bara ligger där och tankarna mal, måste stålsätta mig till veckan att vara igång mer så jag kommer mer i takt med dygnet. Känns lite bättre idag och jag har lovat att åka till mina föräldrar i morgon igen, har helt plötsligt blivit jätteduktig med att se dem en gång i veckan, annars så kan det bli mer sällan, vi har ju telefonkontakt i veckorna förstås, men det är väl också för att jag trots att jag mer eller mindre drar mig för att träffa folk över huvudtaget just nu, är inne i en total osocial fas men att komma härifrån och prata om lite annat, få lite god mat och så behövs också.

Och så får jag förhoppningsvis kameran imorgon också, ska bli så kul, nu blev det så bra att jag helt enkelt får den av min käraste lillebror, han ska köpa en ny och eftersom jag fostrat honom så väl *ler* så ärver jag hans gamla prylar, som egentligen inte är så värst gamla, men han är ett teknikfreak och byter telefoner, tv apparater och allt vad det ny kan vara med jämna mellanrum, och tänker då på sin kära storasyster , vilket jag är så tacksam för.

- 5,3 grader just nu, skulle gå och kolla och upptäckte att termometern var helt död, hittade som tur var ett nytt batteri, vill gärna veta hur kallt det är innan jag går ut. Nu ska jag inte ut mer idag, tyckte det kändes ok när jag var ute till affären här brevid men vad var det en minut högst in och detsamma tills jag var inne i porten igen efteråt. Handlade bara onyttigheter, orkar inte vara utan det just nu, vill vara duktig, vill gå ner i vikt men orkar inte ...

Ska surfa runt lite nu, sen blir det tv kväll som vanligt.






Inga kommentarer: