5 november 2004

5 november - Guy Fawkes night

i storbrittanien då, men jag får väl fira lite själv här i kväll, ingen brasa eller fyrverkerier dock, hoppas ju på att bli en om inte brittisk men scottish citizen en dag så det är bästa att hålla koll på traditionerna. Förra året var jag på plats den här dagen och det känns lite sorgligt att sitta här hemma, iofs så är det lika trist idag som alla andra dagar men har alla kul och det är fest så vill jag så klart vara med.

Har känts som en trög vecka, och så skönt att det är fredag, känns som jag behöver komma bort härifrån just nu så jag hoppas kunna kanske våldgästa någon vän imorgon, vi får se vad som händer.

Haft ont i magen idag annars så känns det ganska okej, det är bara lusten för att ta mig före något som fattas.

Så inte så mycket att skriva om idag heller.


Inga kommentarer: