18 november 2004

18 november - vitt, vitt, vitt

vågade mig ut en kort stund idag, inte farligt att gå ut men det är SNÖ ute, och det gillar jag inte alls. Var bara här utanför och postade ett brev och in till affären för att handla lite.

Tror det blir värre med åren, numera nästan fasar jag för snön, men så skönt att inte behöva gå ut tidigt i morse.

Nu såg det väl inte så illa ut, inte här utanför i alla fall, och jag bor ju i stan, efter alla rapporter så har det varit mycket värre mer ute i landet.

Annars så har det varit ytterligare en lugn och stilla dag idag, inte mycket har rört sig, minst jag då ....

Tänkte tvinga ut mig imorgon om det inte snöar vill säga, då vintervägrar jag.

Tänder mitt ljus idag för Mikael Ljungberg, känns bara så otroligt tråkigt och sorgligt



Inga kommentarer: