27 november 2004

27 november - Tidig morgon

i alla fall vid första "skrivförsöket". Vaknade vid 4 och kände mig helt klarvaken, men trots det med en lycklig känsla, jag har sovit i natt !!!!

Nästan sorgligt att det ska känns så underbart men eftersom det är sällsynt med det för tillfället så känns det så skönt då det kan inträffa, har inte sovit mycket alls den här veckan, och framförallt inte på nätterna. Kände mig bara helt dödstrött i går kväll, och då sömning trött, är trött hela tiden men en annan slags trötthet då, så strax efter 8 gick jag till sängs och somnade nästan direkt, så jag har väl nästan sovit mina 8 timmar så om jag känner mig vaken nu så är det väl ganska okej i alla fall även om det är väl tidigt.

Så jag väntar på tidningen, sen startar jag upp långsamt, ska ut tidigt i dag, hämta upp en sak jag beställt, kul med paket, ja jag vet det när räkningen sedan kommer inte lika roligt ....

Sen gäller städning hela dagen, vill göra grovjobbet idag så jag inte behöver ta allt nästa vecka, då vill jag mer planera för min resa, inte för det behövs så mycket förberedelser men ändå.

Och städas behövs, har inte rört ett finger här på många veckor, usch verkligen hemst, disk och saker överallt, vill ha det lite fint tills jag åker, mamma inspektion när jag är borta plus att det känns skönt att komma hem till en ren och städad lägenhet.




Inga kommentarer: