7 november 2004

7 november - Söndagskväll

tror jag blir galen här, trodde jag publicerade en text men nu verkar den inte finnas längre, eller jag kan i alla fall inte se den ....

Har spenderat dagen hos mina föräldrar, tog bussen dit på förmiddagen, åt av mammas goda mat, träffade min yngsta bror och sedan hade vi mest en slapp eftermiddag, lite kaffedrickande, pratande och sedan blev det tv och trav, inte för jag är så intresserad men mina föräldrar hade spelat lite, de är inte inbitna heller men likväl som att köpa en annan lott så .... Det blev dessvärre inte något att tillföra den än så länge icke exsisterande familjeförmögenheten.

Sen blev det dax för mig och åka hem och eftersom min föräldrar skjutsade hem mig så tog vi vägen över till min andra bror och till lille gullpojken förstås !

Hjärtat bara smälter när man ser honom, jag har blivit utsedd och godkänd som lekfaster så det blev en del lek och stoj innan vi åkte vidare.

Ska försöka komma i säng i skaplig tid idag, jag verkligen hatar att inte kunna sova och antingen var uppe eller ligga vaken nästan hela natten, försöker ju ändra mina dygnsrutiner men då lusten för att överhuvudtaget företa sig något inte finns så är det inte så lätt.

Imorgon blir det i alla fall tidig uppgång eftersom jag vill försöka komma i kontakt med vårdcentralen, misslyckades att få en telefontid och bli uppringd i fredags, sjukskrivningen gick ut då och jag vill vet om jag kan få förängt eller ej, hoppas på det i alla fall för några veckor framåt då jag bara går här och inte vet hur det blir med mitt jobb heller, väntar helst med arbetsförmedlingen tills jag vet. Men om det inte går så får jag väl fixa det ändå.

Gäller bara att vara med direkt när de öppnar kl 7, och en måndag så är det säkert många som ringer, tyvärr är det då som jag oftast precis kommit till ro och kan sova men det blir att sätta klockan på ringning.

Önskar mig bara att den här oron kan gå över eller att det i alla fall kan kännas lite lugnare inombords, den här helgen har varit väldigt bra, känt mig lugn och om inte harmonisk men i alla fall inga djupa fall, känner så starkt att jag måste komma till ett avslut med detta jobbproblem, innan dess så blir det svårt att komma upp igen, det är väl inte hela problemet då upp och ner perioderna funnits där i många år men nu är det helt fast, vill känna och leva igen, inte vara i ett ständigt vaccum.



Inga kommentarer: