25 november 2004

25 november - Tomt

idag har jag varken lust eller ork för något, men jag tvättar lite just nu så alltid något, tror nästan att jag hoppat över det även om jag verkligen tänkte att jag måste göra det så allt blir klart tills jag åker, sov lite till och från i natt, var uppe jättetidigt och skulle bara vila lite tills vårdcentralen öppnade vid 7, men då sov jag som en stock och vaknade inte förrän mitt på dagen, lite snopet då jag tänkt göra lite saker idag, låg kvar i sängen tills telefonen ringde, gick upp och pratade med min arbetskamrat ett litet tag, så jag kan nog tacka henne för att jag får tvätten gjord då det fick upp mig.

Vill bara få den här veckan överstökad nu, och nästa vecka att det blir lugnt så jag kan förbereda och sen ge mig iväg, har väl aldrig varit skönare att lämna allt här än just nu, behöver komma bort från hela helvetet som det faktiskt känns som.

Just nu känns det jättejobbigt att träffa min chef i morgon, men det ska väl gå det också.




Inga kommentarer: