8 november 2004

8 november - Tv kväll

Dagen har gått fort trots att jag gick upp tidigt, men jag får väl erkänna att jag fick lägga mig och vila några timmar på eftermiddagen och inte har jag varit ute heller, måndagar är alltid så grå och ruggiga, vill bara kura inomhus.

Har just mailat T, och hade fått mail från honom också, han ska köpa sig en tavla i julklapp, den är från hans mamma men han fick pengar och köper den själv. Hans mamma har cancer och har troligtvis inte så långt kvar i detta livet, målet just nu (som hon själv satt) är att vara kvar över julen, och jag känner starkt att hon kommer vara det, jag kan ju se när jag träffar henne att hon inte är beredd att ge upp än, även om hon är svag.

Tv kväll

så ser min måndagskväll ut, laddar just nu för att se Milo med familj i par på prov, ska bli så spännande och roligt.

Sen är det ju L-word kväll också, gillar den serien, och jag måste väl erkänna mig till Shane diggarna också :-)) Katherine Moennig har bara en sån jäkla utstrålning i den rollen

Läget

Bäst: Vet inte riktigt, fick lite uträttat i morse även om det inte riktigt blev som jag tänkt

Sämst: Vet inte riktigt här heller, känns lite som stiltje idag, men fick ingen tid på vårdcentralen, får hoppas på imorgon

Lyssnar på: Johnny Cash med helt suveränt bra coverversioner av bl a The mercy seat (Nick Cave) Hurt (Nine inch nails) Personal Jesus (Depeche Mode)

Äter: Spagetti och köttfärsås dvs sista resterna från helgen

På Tv: Par på prov kl 20.00 TV3 , och L-word kl 21.55 TV3.

Inga kommentarer: