6 november 2004

6 november - Kvällslugn

Tvätten är klar, och nu ska jag strax njuta av en kopp kaffe, kanske någon eftermiddagsrepris på tv.

Känns bra idag, och kommer bara att mysa med mig själv i kväll, kände inte alls för att åka hemifrån och spendera kvällen även om det är kul att träffa vänner.

Åker till mamma och pappa imorgon, och hoppas att min lille älskling, brorsonen hälsar på också, han är bara så underbar, fyllde två för ett par månader sedan och pratar hela tiden, inte en tyst sekund där inte, och jag tycker han är jätteduktig som pratar så klart och tydligt, och en riktig busunge.

Är så himla sugen på att köpa lite nya kläder, behövs väl inte, men kul ändå, ska sätta mig och kolla lite i kataloger nu, det är ju så kul att få paket också ....

Ska tända lite ljus för mysstämning och placera mig i soffan.


Inga kommentarer: