17 november 2004

17 november - Seg Som Sirap

har inte så mycket att skriva idag och inte mycket har hänt det sista dagarna heller. Har mest legat och funderat och mått allmänt dåligt.

Har egentligen så mycket att skriva om men så fort jag sätter mig här så tar det stopp, orkar liksom inte, men orken kommer väl förhoppningsvis tillbaka ...

Snö på gång hör jag på tv här bakom mig, dax att gå totalt i ide då ....

**************************************
ca kl 01.00 18 nov

ska strax krypa till kojs nu och tittar ut genom fönstret, det är vitt ute ! bilarna på parkeringen här utanför är helt täckta av snö.

Jag gillar INTE vintern ......



1 kommentar:

Jerry sa...

Nelly! Vad skönt att hitta någon som inte heller gillar vintern! Jag skulle nog kunna gå ett steg till och säga att jag AVSKYR vintern...(;-)

Styrkekramar!!