22 november 2004

22 november - Trötthet

är bara så fruktansvärt trött just nu, har ingen ork eller lust för något, en del av det är säkert leda också, livet känns varken kul eller meningsfullt just nu. Kan väl inte begära att allt ska vara roligt hela tiden men jag vill komma ur detta vaccum av att bara existera utan att egentligen leva.

Vaknade faktiskt till på förmiddagen och kände att jag sovit gott, var helt uttröttad då jag inte sovit alls flera dygn så det var säkert därför, men sen kom jag inte upp ur sängen fast jag tänkt allt möjligt, konstigt att det ska behöva gå veckor ibland innan enklaste sak görs, men nu så får jag ta mig i kragen och det blir alltid när det blir ett måste tillslut, nu ska jag snart åka och då bara måste jag städa upp det värsta, allt för en mammas kritiska blick, får hjälp med blomvattningen när jag är borta och även om det är mitt hem och jag förstås får ha det som jag vill så vill jag inte lämna det utan att det ser någorlunda ut och någon annan kommer att vara här.

Lite måsten denna vecka också, jobbigt förstås, ringa vårdcentralen igen i slutet av veckan, phu ....
och sen ska jag träffa min fd chef också på fredag, både nervöst och bra, behöver väl inte vara nervös egentligne men det är i alla fall lite jobbigt.

Min sjukskriving går ut när jag är i Skottland så jag hoppas att jag kan få komma i början på nästa vecka, läkaren vill jag skulle höra av mig i slutet av månaden så jag tänkte ringa i slutet av veckan och se om jag kan få en tid, känner inte att det har blivit något bättre sen jag började med tabletterna, för tidigt kanske att säga, men om jag ska fortsätta att vara sjukskriven måste jag få veta innan jag åker. Ska bli intressant om det kommer några pengar från fk nu i slutet av månaden, annars kan vi lägga till ytterligare ett problem på listan.

Nu säger jag godnatt för idag.



Inga kommentarer: