10 april 2005

10 april 2005 - brrrr

fy vad ruggigt och kallt det var ute idag, hoppas verkligen det blir bättre till veckan.

Hemma ikväll igen efter en lite utflykt till föräldrarna, stannade över natten från lördag till söndag. Vi hade en god middag i lördags för att fira mina föräldrar födelsedagar som hade varit tidigare i veckan, hela familjen samlad, och mina små älsklingar, brorsbarnen var förstås med.

Gosade med lilla F, en månad gammal nu och så go !!!!

Sen blev det en hel del lek både inne och ute med P, fick verkligen motion då vi fick springa varv efter varv runt huset för att jaga den osynliga räven, P utrustad med skjutpangaren i högsta hugg *ha ha*

Sen när de åkt hem så var jag helt slut, men fick både tid att leka, få frisk luft och motion så det var väl inte så illa ...

Lite soft kväll, några glas vin och prat med mamma.

Idag har det inte hänt allt för mycket, träffade min yngsta bror och sen tog jag bussen hem på eftermiddagen, fick vänta en stund på att min stadsbuss skulle komma och trodde jag skulle frysa ihjäl för det drog så kallt, inte bra för min envisa förkylning.

Pytteliten men dock datapaus i nästan hela två dagar, visst mina föräldrar har dator men med ett knappt fungerade modem så är det inte ens värt att försöka komma online.

Spännande att kolla auktionerna, och yippi äntligen så har en auktion jag hade lite förhoppningar på stuckit iväg både med många bud och högt pris.

Har även lyckats träffa några jättetrevliga andra traderare sen jag startade, speciellt en tjej, som började handla av mig, vi kom först underfund med att vi både har väldigt lika smak, storlek i både kläder och skor och annat i privatlivet också när vi börjat prata om lite annat, så kul jag hoppas vi fortsätter att hålla kontakten.

Ska maila älsklingen nu och sedan dax att krypa ner i sängen.



Inga kommentarer: