17 april 2005

17 april 2005 - Ur rytmen

har hamnat ur de mer normala sovvanorna igen, vaken på natten och sover på dagen, så svårt att bryta, men tack för att telefonen ringer ibland så jag blir väckt ur min dagsömn.

Seg och trött men annars okej. En hemmasöndag med ett krafttag i auktionsarbetet. Så roligt att många av de jag har sålt till gärna vill komma tillbaka, och ja, nästan skam att säga det, de får ju nya fina kläder och skor, inget nött eller urtvättat här inte, det som finns av den vara är det jag använder.

Måste ut och handla något ätbart också, kassan är skral för tillfället, men något ska jag väl kunna hitta på.

Och för allt i världen, MISSA INTE LITTLE BRITAIN ikväll, har längtat så mycket att få se det igen, visst de här avsnitten har jag redan sett men så kul ändå, har saknat alla karatärerna sen jag blev biten vid senaste Skottlandsbesöket.

Inga kommentarer: