7 april 2005

7 april 2005 - Under ytan

Den här veckan har varit tung, jag hatar den oroliga känslan i kroppen, som bara poppar upp så där emellanåt.

Vill helst bara gå och lägga mig och sova bort både dag och natt, men tyvärr så följer sömnlöshet med när det blir så här så jag sover ytterst lite, och i natt eller rättare sagt i dag så gick jag inte och lade mig förrän kl 6, sov till 11 ungefär och sedan upp, slår på datorn, surfar runt lite, och tillslut masar mig in i duschen.

Tog en liten tur ut idag, det blev inget med det igår, var nog med telefonsamtalen, sen tog kraften slut, men så skönt att det är avklarat, hatar att gå och stressa upp mig för något sådant, men det gick bra, tyckte att jag skötte mig bra i samtalet med arbetsförmedlingen, inte för att jag har sökt massor av jobb, ärligen kan jag säga att jag knappt orkar tänka på det, så jag är inte så aktiv, men det blev godkänt den här gången i alla fall, halvljög lite om några iofs bra jobb som jag hittade i går morse, att jag skickat in ansökan, vilket jag inte gjort men jag ska skicka intressemail eftersom de ville ha mail och jag skulle faktiskt gärna vilja ha det receptionsjobb som fanns.

Köpte världens sötaste gosekatt till lilla F idag, rosa så klart, storebror ska få en liten nalle puh portmonnä med lite pengar i, viktigt att båda får förstås, även om det är så lätt att handla till en liten babytjej, jag får verkligen lägga band på mig själv.

Annars så postade jag breven som skulle ha gått iväg igår, köpte lite mer frimärken så att jag har hemma.

Skulle vilja handla massor, så jag ska ta tag i auktionerna igen, så att lite extra slantar rasar in igen

Nu har jag skrivit och samtidigt försökt äta en något kladdig men god baguette, var vrålhungrig och som vanligt så missade jag frukosten ....

Inga kommentarer: