6 april 2005

6 april 2005 - Förrvirring

idag vet jag inte alls var jag ska börja, känner mig mest seg, har känt en oro i kroppen sista dagarna, det började med att jag vaknade i måndag efter en mardröm, och sen har det hållit i sig, dock inte så starkt som tur är.

Tog en lergigan i går kväll eftersom min sömn inte varit så bra, vet ej om det hjälpte, tyckte jag låg och vred och vände mig i timmar, men visst somnade jag tillslut.

Det jag känner är att jag sover bätte om jag kommer upp tidigare, nu sover jag till minst 10, ofta ännu senare, men kommer jag upp vid 7 eller senast 8 och tar min cipralex då så fungerar det mycket bättre, nu har jag liksom kommit ur kurs igen.

Tog mig i alla fall i kragen och ringde två samtal som måste avklaras den här veckan, ett var till arbetsförmedlingen, uppföljning av handlingsplan, och det gick väl bra, hade inte så mycket att redovisa men det blev väl godkänt hoppas jag ...

Känns skönt att jag inte väntade till fredagen och sista chansen, det är annars jag i ett nötskal, nu kan jag ta det lugnt resten av veckan och inte behöva bli nervig för något som egentligen inte är så farligt.

Ska nog ta mig ut ett tag idag också, har inte klivit ur nättsärken än, måste duscha också, vill färga håret, men det känner jag inte för just nu, har några paket som ska skickas, så det kan kan vara min anledning till att ta mig ut, de går nog ner i postlådan här utanför men bätte med lite mer frisk luft och att jag får röra på mig.

Måste nog vattna mina stackars blommor också, det var ett tag sedan sist och det har varit varmt, men de är av det tåliga slaget och klarar min misshandling ganska väl.

Städar fortfarande, och lusten är nog inte lika stor idag, måste gå ner till förrådet med vinterjackor och skor också, så blir det lite mer plats.

Inga kommentarer: