23 april 2005

23 april 2005 - Hurra

för att jag kom in på bloggen idag ... !!!!

Lite dåligt med skrivandet just nu, humöret går upp och ner, vissa saker känns mycket bättre än vad det gjort på ett tag, orkar inte gå in på vad, men det känns som i alla fall en hel del tunga vikter har tagits bort från axlarna.

Jag vet ju att jag fungerar så, jag rasar snabbt och hela livet känns som ett elände och sedan så får det gå ett tag med gråt och vånda och sen insera jag att det kanske inte var så farlig och saker något sagt inte var menat i så negativ mening som jag uppfattat det.

_______


Vill vara fräsch och smal och fin nu till våren, men jag känner mig fetare än någonsin och inte fungerar det at hålla igen heller .....

_______

Längtar så mycket till Skottland och så klart främst T så jag håller på att bli tokig, men ljusglimten är att resan i början av juli ser ut att bli av, ska boka snart ... :-)

_______

För några år sedan så besökte T och jag Rosslyn chapel, och jag känner så starkt att jag vill besöka den platsen igen, om jag bara så en gång i mitt liv fått en uppenbarelse eller plötsligt känt klarhet över något så hände det där, och jag vill inhämta lite av atomsfären där igen, har tänkt skriva så många gånger om min upplevelse i samband med det besöket, det känns inte som rätt tillfälle just nu men en dag så gör jag det.

Är det någon som läser och är lite nyfiken så finns lite info om platsen här ....


http://www.rosslynchapel.org.uk/



Återkommer förhoppningsvis snart igen .....





Inga kommentarer: