27 april 2005

27 april 2005 - Vår i luften

så underbart skönt det har varit ute de sista dagarna, och jag har dammat av cykeln, däcken är pumpade och överraskande nog så är jag inte öm i baken idag efter gårdagens tur, men jag kanske säger för mycket, det känns nog kanske mest när man sitter på sadeln.

Önskar bara att jag hade en balkong så jag kunde sitta ute, vill inte gå ut och sätta mig här på innergården även om det finns gott om bänkar, kanske mitt på dagen förresten, sen när alla skolbarn kommer hem så är det så mycket stoj, skulle var så härligt att sitta ute och läsa en bra bok.

Är ganska ojämn i humöret just nu, hade en hemsk natt, natten tills idag, men kom upp i skaplig tid idag och det har varit en ganska bra dag.

Inte mycket nytt under solen här annars, resan till Edinburgh är bestämd så det känns skönt och gör livet mycket uthärdligare, när det finns något att se fram emot.

Ska till Stockholm också, bara en lördag för shopping med två vänner, men det är också kul !

Har så mycket känslomässigt att bearbeta, inte bara saker som hänt nu, utan långt tillbaka i tiden, känner på ett sätt att jag ignorerar problem och bara mest flyter fram nu när jag äter antidepp, men på samma gång så känns det som ett måste för att orka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag plockade också fram min cykel, pumpade däcken o allt var klart...

... trodde jag... det var tomt i bakdäcket nästa dag!