12 mars 2005

12 mars - Ligger lågt

har inte så mycket att skriva just nu, lusten har tagit paus, men kommer säkert tillbaka så småningom

Har inget speciellt för mig idag, det blir väl melodifestival i kväll eftersom det ändå är final och jag sett (jag i princip allt ... (förutom att det blev lite dåligt med det förra lördagen). Har ingen jättefavorit men Nordman blir de som får min röst, hade låten i huvudet hela dagen igår och kom på mig själv med att undra om jag hade hört den efter framträdandet på festivalen, men det har jag nog eftersom jag har radion på dagarna i ända, eller om den fastnade då jag hörde den första gången och bara kom tillbaka till mig så där ...

Vem som vinner vet jag inte, skulle nog helst se Alcazar som vinnare tror jag eftersom jag inte tror på Norman just som vinnare även mest om dem, men det lite känns som Shirley C kan ta hem det, om inte för annat så verkar det ju vara bröstens år ha ha ha, läste precis i aftonbladet om den senaste och "värsta" urringningen som ikväll ska sitta på Jill Johnson, har inget alls mot bröst, tvärtom, men det känns lite fånigt att läsa om alla "bröstchocker" som avlöser varandra.

Ska ta mig samman och ut och handla lite godis till tvkvällen, vet inte riktigt vad jag är sugen på just nu (velar väl i största allänmhet med det mesta just nu ....) men jag ska inte sitta här utan det är i alla fall klart !

Inga kommentarer: