14 mars 2005

14 mars - Snuvigt

hjälp, trots att jag har sovit hela natten, så kom jag inte upp från sängen förrän strax före kl 15 idag, och inte har jag legat vaken heller utan sovit som en stock, vaknade till vid 8 i morse men somnade sedan om, inte precis vad jag tänkt mig men jag vet ju att jag sovit så dåligt och lite senaste dagarna så det var väl ren utmattning.

Är jättesnuvig igen, och vill helst krypa ner i sängen igen, skulle till posten idag och lämna in några paket men jag tror inte jag orkar ta mig ut, inte för att jag bara måste men samtidigt så hatar jag när saker jag planerat bara faller så där och jag känner mig slö som inte orkar ta tag i saker.

Nu är väl risken att jag inte sover så mycket i natt efter all sömn inatt och idag så jag får väl ge mig ut tidigt i morgon istället och sedan slöa eller sova när jag kommer tillbaka, så inte den dagen också bara försvinner.

Har lagt upp lite saker för försäljning på tradera, har tänkt på det jättelänge men när jag jobbade kändes det inte som jag hade riktigt tid, men har jag ju tid och får lite sysselsättning på samma gång, har börjat med lite skor som är helt nya som bara hamnat i garderoben, och här finns massor av sånt, både skor, kläder och annat och jag kan inte spara allt, även om jag inte får massor för det så är det väl bättre att någon annan kan få det, och några extra kronor här och där är alltid välkommet.

Så vi får se om intresset för det håller i sig, ska gå till förrådet med det snarast och hämta upp lite fler objekt att sälja, det finns att ta av det är ett som är säkert.

Inga kommentarer: