1 mars 2005

1 mars- hicka

inte så mycket har hänt i mitt för tillfället ganska händelsefattiga liv, har tvättat en del från den stora tvätthögen som liksom kom från ingenstans, bytt i sängen och lagat till något som kan liknas vid fish and chips, gott i alla fall, gillar verkligen fisk men äter det allt för sällan.

Sitter här med hicka som inte vill ge med sig, jag försöker hålla andan och hålla för näsan men det hjälper inte, blev nog lite kall när jag hade vädringsdörren öppen för att få in lite frisk luft, men det går väl över

Gör upp lite planer för resten av veckan, så att jag har något att göra, kanske ska jag ringa någon kompis också, är ju hopplöst asocial emellanåt, men just idag så känner jag för att få tjattra lite, kanske det går att hitta på något till helgen.

Inga kommentarer: