30 mars 2005

30 mars - En kortis

från mig idag, har haft halsont de sista dagarna och har inte orkat så mycket, men jag har haft en jätteskön påskhelg även om den slutade med ont i halsen men men, inte mycket att göra åt det.

Nu ska jag strax sova, tänkte kolla på reprisen av CSI, men jag såg det mesta i måndags och min favorit Grissom var bara med pyttelite den här gången så det känns som detsamma, bättre att sova.

Satt i timmar idag och paketerade saker jag sålt, blev nästan lite för mycket, men jag ska sprida mer på auktionerna så inte alla slutar samtidigt, och jag tänkte förstås inte på påskhelgen heller när jag angav slutdatum, så det gjorde att det samlade sig lite extra.

Har inte orkat engagera mig så mycket nu när jag inte mår så bra, samtidigt som lusten finns där att få ut mer, det är så underbart när pengarna ramlar in, men det får väl också erkännas att de absolut inte står och förräntar sig, har handlat både det ena och andra.

Är så glad att jag hittat ett halssmycken från Tiffanys som jag bara blev så kär i för något år sen, det var på Ebay men den säljaren var mycket bestämd om att han eller hon bara skickade inom usa, annars så brukar jag alltid maila och fråga och det brukar oftast gå bra, så jag fick glömma det då, men nu hade en kille det bland sina auktioner på Tradera så jag var tvungen :-) att köpa det, det är så fint, ganska enkelt, en stjärna i silver.

Ser så fram emot att få det till min smyckesamling.

Inga kommentarer: